Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2013 16:40 - Младите хора и намирането на работа-мисията НЕВЪЗМОЖНА
Автор: milot0angelche Категория: Бизнес   
Прочетен: 2341 Коментари: 10 Гласове:
12

Последна промяна: 17.01.2013 16:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ние с моят приятел сме 22 годишни. Аз уча,но той още от завършване на средното си образование започна да работи... или поне се опитваше да си намери работа. В България или си твърде млад или твърде стар,има случаи в които те връщат с оправданието,че си твърде неопитен.Ами да! Когато след няколко обиколени предприятия, те върнат с този аргумент,няма как да натрупаш опит. И въпреки това,всеки човек има разходи и се нуждае от пари. И как точно да стане тази работа,хем да си млад,хем да имаш опит, а всъщото време - никой не те взима на работа?!
Да речем ,че сме си намерили някак си работа.Ние отиваме там,за да печелим пари,а за да започнеш работа, ти си принуден да похарчиш поне 100 лв.Та ние ако можехме ей така от нищото да извадим 100 лв,щяхме и да си търсим работа? Нали това е целта?! Отиваш работиш и печелиш пари,а не отиваш взимат ти парите,в някои случаи и здравето и понякога пари не виждаш...

 

МИСИЯТА НЕВЪЗМОЖНА! 

image


 



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dedenze - Съчувствам ти мило ангелче !
17.01.2013 17:49
Ако знаеш друг език, само ще се сетиш какво трябва да направиш ! Хубаво е да помислиш, как и защо се стигна до тук ? Като студент през 1975 г. ми предлагаха степендии от 3 добри места, срещу 10 годишен договор за работа и не само на мен...
цитирай
2. milot0angelche - :)
17.01.2013 18:09
При мен нещата са по различен начин. Аз бях болна,случиха ми се много тежки неща. 5 години бях в болница и в следствие на лечението...ами сега съм с 90 % инвалидност...при мен дори и да замина някъде,в телк решението ми пише такива ограничения,че никой няма да иска да ме вземе на работа. Но в случая става въпрос за приятеля ми и за другите като него,които след 12 клас са прекратили обучението си от липса на пари и нужда от такива... едва ли нивото на езика им е толкова добро..и да е, малко са хората които получават шанс да излязат в чужбина... Както казах по-горе- мисията невъзможна :(
цитирай
3. baskeret - Работа в момента тук няма
18.01.2013 13:37
Има, но тя е за "наши" хора.
Другото е че всеки казва - дай работа?
Значи аз искам някой да ми даде!
Дават ми - най-черната работа - за без пари!
Затова си мисля, редно е да казваш - аз ще ти бъда от полза ако ми дадеш работа!
И тогава идва "белия лист", който разграфяваш на две - Мога - Не мога! И тогава почваш да търсиш!Търсиш!Търсиш!Търсиш!А в "чужбина" "не постилат" - остави тези празнодумци дето дават рецептата - "Терминал 1 и 2"! Никъде не е лесно! Аз бях Там, но се върнах! Сега, не казвам - Не ходи! Погледнах ти :интересите" в профила! Ами не можеш ли да практикуваш! Ето тъща ми е направила интересни мартеници и ще "сурвака"! Здраве и Късмет! И никакво отчаяние!
цитирай
4. milot0angelche - //
18.01.2013 21:48
Пак повтарям,не става въпрос за мен. Моля статията да се чете внимателно :) И то в България остава и отчаянието да ни отнемат...и повече няма на къде...
цитирай
5. baskeret - разбрах, че става въпрос за приятеля ти
19.01.2013 09:02
но мисля че ти не четеш внимателно
:)
цитирай
6. milot0angelche - Погледнато от страни..
19.01.2013 10:34
Не е само за него...има толкова млади хора,които нямат пари и работа...а понякога има такива,които нямат и къде да живеят. Ах,колко е "хубав" живота...
А това с мартениците е мн хубаво и тук имам познати ,които се занимават с това. Но ние сме малко градче, а хората с мартеничките са цял мартенски базар... от хубави по-хубави.
цитирай
7. milady - Problema e ..fundamentalen
19.01.2013 15:08
Milo dete ( as Sam na 55 ) v Germania ,rabotya s dogovor, dostoina Rabota i polu4avam dobri pari, i Slava Bogu , zashoto v Bulgaria Imam 2mom4eta, Koito Az. Izdarjam. Polojenieto e neobratimo, nie prosto se topim :(( Niammaa logi4en Izxod ! Nooo ..Gore glavaata. Da sme zdravi i da se obi4ame ida si pomagame !!
цитирай
8. milot0angelche - Да Сте жив и здрав!
20.01.2013 00:22
И моите родители ме издържат за в момента все още. Надявам се един ден да мога аз да се грижа за тях. Радвам се ,че има хора ,които виждат положението,но намират начин за измъкване от него. И ние ,ще се борим! Ще се мъчим да изкарваме парите си честно и с труд. Благодаря на всички за подкрепата !
цитирай
9. milot0angelche - Да Сте жив и здрав!
20.01.2013 00:23
И моите родители ме издържат за в момента все още. Надявам се един ден да мога аз да се грижа за тях. Радвам се ,че има хора ,които виждат положението,но намират начин за измъкване от него. И ние ,ще се борим! Ще се мъчим да изкарваме парите си честно и с труд. Благодаря на всички за подкрепата !
цитирай
10. mima23 - Оптимисти
28.02.2013 13:36
Трябва да сме оптимисти. Всеки е тръгнл от някъде. Всеки иска да започне с трицифрена стартова заплата с мениджърска позиция но все пак си има правила и йерархия, които се спазват.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milot0angelche
Категория: Забавление
Прочетен: 13488
Постинги: 5
Коментари: 20
Гласове: 23
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930